Klachtenregeling

Bij We all Share Care doen we er alles aan om de best mogelijke dienstverlening te bieden. Mocht je ondanks onze inzet niet tevreden zijn laat dit dan onmiddellijk weten. 

Mocht je ondanks onze inzet niet tevreden zijn laat dit dan onmiddellijk weten. Maak je je zorgen of ben je ongerust? Ben je het niet eens met een situatie?

Begrijp je iets niet en heb je vragen? Probeer het zo snel mogelijk te bespreken! Het is cruciaal dat medewerkers en opdrachtgevers tevreden zijn over onze dienstverlening. Elke klacht kan een kans zijn om onze aanpak en dienstverlening te verbeteren.

Wanneer u erover denkt om een klacht in te dienen, adviseren wij u in eerste instantie om dit te bespreken met ons. Onze volledige contactgegevens zijn te vinden op onze website. Uiteraard kun je je klacht ook schriftelijk indienen ons e-mail adres is info@weallshare.nl vermeld dan in ieder geval:

1. Je naam en adres.

2. Welke datum het op dat moment is.

3. Een omschrijving van je klacht. 

4. Vermeld als je dat weet, de naam van de persoon over wie jouw klacht gaat